Då var det snart dax igen för den traditionsenliga första helgen i juli och Björnfest! 🥳💃🌭🍔🥘☕️🍻🥂🍷🥃🍹🥤🍾🕺🥳 Här kommer programmet (med reservation för ändringar). Välkomna till en fartfylld helg och samtidigt stötta våran lokala skidbacke. Dela gärna på alla tänkbara sätt!
Jättetack till Sebastian Lindström som sponsrat Berget med en riktigt fin gasolgrill ❤️ Det här blir ett rejält lyft till uteköket 👌 och det blir grillpremiär på den när vi kör igång #Björnfesten med UPHILL 200! 2 juli 🥳
Vi vill tacka våra sponsorer för det ni gör för oss så tackar hjärtligast Ica Supermarket Sveg, Härjedalens Gymnasium, Café Cineast, Svegs Hus AB, Linsell Skoter och Motor, Sjövolds Maskiner, Mobergs Glas, Karl Hedin, Hermanssons Färg Meraskog, Ljungbergs Motor, Salab, Reaxcer AB
Säsongen verkar vara slut för detta år! vi tackar alla som ställt upp och jobbat på berget och gjort det möjligt att åka skidor i nordens kanske bästa anläggning nu blickar vi framåt mott Björn festen som vanligt första helgen i Juli 🤗 tack för denna säsongen
med vänlig hälsningar styrelsen


